Зоотовары для кошек, собак. Зоомагазин.
Зоо–Реформа - изменения уже начались...
 
 
У Вас вопрос? - Помощник UA-Vet!Наши контактыХочу помочь!Как анонсировать мероприятие?

Бухоблік. Яким він має бути

 
 
Законодательство, СМИ, события, о нас и т.д.

Модераторы: Управляющий, ФинКом

Бухоблік. Яким він має бути

Сообщение an-na » 16 июл 2012, 12:29

Доброго дня! Звертаюся до керівників і бухгалтерів громадських організацій, притулків (юридично зареєстрованих) з проханням поділитися досвідом організації бухобліку. Напевне, взагалі варто створити розділ про це.
Стосовно того, як відображати кошти що надходять, у мене питань не виникає. А от з тим як правильно оформити їх щоб не виникало претензій з боку податкової, я думаю питання є не в мене одної.
Розглянемо 2 ситуації:
1. Організація передає волонтеру кошти для потреб певної тварини. Виходить, що волонтер отримав ці кошти як дохід (додаткове благо) і з них повинен утримуватись податок з доходів фізичних осіб 15%. Так? Навіть якщо він надасть певні чеки, деякі витрати (наприклад, оплата перетримки) не будуть мати ніякого підтвердження. Як бути в такій ситуації?
2. Організація самостійно закупила корм і роздала тваринам. Яким чином це оформити? Якщо використовуються ліки, які особливості у цьому випадку виникають?
Звичайно, можна не відображати ні надходження, ні витрат (Чорна біхгалтерія). Але як тоді перевірити діяльність, провести ревізію? Крім того при написанні різноманітних проектів про отримання фінансової допомоги, заявник повинен подати фінансову звітність, тощо.
Допоможіть, будь ласка, у вирішенні подібних ситуацій
an-na
 
Сообщения: 6
Зарегистрирован: 15 июн 2010, 16:23

Вернуться в Полезная информация

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 98

Акции форума помощи бездомным животнымФорум UA-Vet занял первое место!Специальные предложения. Товары для животных.